Meterologiska orättvisor.

Okej, nu börjar jag bli lite less. Så fort jag befinner mig på jobbet och jobbar helg så kan man ge sig fan på att solen skiner från en klarblå himmel, värmen dallrar och typ varenda människa man känner ligger på en gräsmatta och käkar glass.

Själv sitter man i ett dammigt kontorslandskap och den enda strålning som jag emottar är från en skärm eller mobiltelefon. På onsdag när jag äntligen är ledig igen så kommer det att vara molnigt, lätt duggregn och sju grader. You just wait and see.

Det här inlägget postades i Sara gnäller. Bokmärk permalänken.

Kommentera

