Felprioriterat.

Jag borde inte ha gjort det, men jag gjorde det i alla fall. Jag ringde ner till Uddevallaboysen som just nu är campade på Sweden rock. De kom ner igår och det var livat värre på mitt orangea gäng vid klockan tolv idag. Hellberg var redan rosa och sönderbränd, Fredrik hade redan sovit däckat X antal gånger, Magnus luktade illa och Bonny yrade. Precis som vanligt mao. Konserterna börjar vid fyratiden och de bor på A4, ungefär där vi aaalltid bor.

Jag sa ju redan förra året att jag aldrig mer skulle missa en Sweden Rock igen, tyvärr blev det så, igen. Och när tio karlar vrålar i kör -Jeeeessikaaa, vi saaaknar diiig! Ja, då vet man att man har gjort sommarens gravaste felprioritering.

Det här inlägget postades i Sara gnäller. Bokmärk permalänken.

Kommentera

