Sånt man måste äga.

Igår panikköpte jag ett par nya stövletter på rea. Behövde ett par svarta, dessutom har mina bruna börjat se sina bästa trottoarer och vattenpölar. Sökte bootsliknande skor med rund tå. He blev it så. Lite MC-inspirerade med nitar och spetsigare tå. Men i skinn, mina fötter kommer att älska mig. Nåja.

H&M har dock några par som jag tror att jag  måste äga i sommar.  Men jag måste hejda mig lite, jag ska ju ändå gå på skojakt i New York. Fo shoo!

Det här inlägget postades i Sara shoppar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

