Påsk.

Påskhelgen bjöd på en blandning av strålande sol, snöslask, god mat, film, vänner, skavsår av promenader pga stegräknartävlingen och träning. Llagade bl.a tre rätters; gratinerad chevré, helstekt oxfile och vit chokladmousse till efterrätt. Man gör ju sitt bästa där på träningslägret i radhuset va. Bästa Kicki och Jimmy försonades tillfälligt och hittade tillsammans vägen ut till Nicevalley. TACK för att ni kom! Sen tror jag nog ändå att det gick rätt städat och vuxet till, för att vara oss. WEIRD!

Annandagen spenderade vi dagen med att inhandla det sista pinalerna till badrummet och började att torka de massiva lagren med damm hemma i byggkaoset. Det är fanimig damm ÖVERALLT och man är helt vit efteråt. Jag skruvade även ihop de nya badrumsmöblerna så gott det gick. För i h-e att jag låter byggjobbarna debitera 600 spänn i timmen för det. Som tack fick jag en brännblåsa mitt i handflatan. Skönt.

Nu är det f.ö bara 21 dagar kvar till NY – and counting.

Min P, jag och Jimmy njuter i påsksolen.

Världens bästa Krilan.

Bilderna är ärligt snodda från Krilans blogg.

Det här inlägget postades i Sara lagar mat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Påsk.

  1. Malin Ö skriver:

    Hej söta Sara!
    Jag tycker du ska skriva en bok. Skriv om vad som helst, allt du skriver blir intressant för du skriver så himla vackert på något vis!
    Puss på dig!

Kommentera

