Djup suck.

 

Den här veckan alltså. Ja, det är en sån DÄR vecka. Inte nog med att man är inne i en tuff kravperiod på arbetet med 1000 saker att tänka på samtidigt, så har alla kollegor på jobbet även överdoserat socker under påsken och arbetar på värre än duracellkaniner, räknade till 79 mail i inkorgen, och det bara igår. Skulle nog ha dykt djupare ner i påskägget alltså.

Och inte nog med detta, som lök på laxen ringde snickargubben hemifrån idag. Det visar sig att 1. nej de har minsann inget vattenlås som de kan sätta dit, som de lovade för en månad sen och 2. spegeldörrarna på badrumsskåpet är helt skeva. Så dels får P kasta sig i bilen och åka och köpa ett plaströr för 150 spänn efter jobbet och dels så sätter en reklamationsprocess mot Bygghemma.se och Hafa igång. Hoppas att det går snabbt, annars ska de få se på ett gigantiskt socialt medieuppbåd. Synd för dem att jag både jobbar med kundservice och med sociala medier. Men, nu ska jag inte måla fan på väggen, än. Tjejen jag pratade med idag lät rätt positiv.

Nu ska jag och bedriva excorcism på gymmet. Måtte denna deprimerade demon lämna min kropp omgående. Men innan dess ska jag gå på H&M och tröstshoppa något oviktigt för mina 600 kr i papperspengar jag fått i guldbonus. Tur att nåt i livet vill mig väl idag.

Det här inlägget postades i Sara tränar och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

