Kärleksbrev.

Kära New York!

Nu är det bara 20 dagar kvar tills jag kommer, och som jag har längtat. Sovplatsen är bokad och betald, jag ska bara bekräfta min ankomst till US Border Patrol. Man vill ju ogärna hamna i olag med den amerikanska rättvisan så här på sin jungfrufärd.

Jag har sedan länge planerat vad vi ska göra tillsammans, så du behöver inte oroa dig för det. Vi kommer att ha en massa skoj tillsammans, det lovar jag. Men du får nog ha lite tålamod med mig också. Jag kommer att vilja se allt, även om det ibland innefattar att bara stirra på dig under långa stunder. Ibland kommer du också att få vänta lite när jag vill tillbringa lite för mycket tid i affärer och längs shoppinggator. Men det är lugnt, det finns soffor och stolar där du kan vila dig under tiden.

Hur som helst, ville bara skriva och säga att jag längtar efter dig och att jag har en kalender på jobbet där jag räknar ner dagarna tills vi ses!

XOXO
/S.

Det här inlägget postades i Sara reser och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kärleksbrev.

  1. Therese skriver:

    Angående NYC.Du kommer inte att bli besviken.Promise.För övrigt så är jag avis:-)

    Kramar

Kommentera

