Gora ond.

Igår var jag så gora ond att jag bara ville bryta ihop i fosterställning och grina i ett hörn. Byggfirman har repat våra nya badrumsskåp, och dessutom inte monterat vattenlåset rätt så det droppar rakt ner i lådan. Och lådan sitter som hej kom och hjälp mig och är svår att stänga.

Hur som helst, nu ska vi  börja leta efter ett radhus and go Svensson´s on yo ass, jag är färdig med lägenhet. Plus att jag vill ha en rabattjävel att gräva i. Gud förbannat.

Det här inlägget postades i Sara gnäller och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Gora ond.

  1. MarilynH skriver:

    Nämen gumman då! Det är ju _världsliga saker_, nej jag vet, bäst att hålla k*ft. All renovering är dålig renovering tills det blir klart! MEN, även det minsta och gulligaste lilla radhus döljer på små skavanker som rätt som det är måste rättas till. And it will cost, and you`ll pay – med pengar, tårar och ändå mera pengar. Man måste vara rik och tålmodig för att leva Svensson *s*. See you in rabatten iaf! / kram MarilynH

Kommentera

