Big mistake. Big. Huge!

Halleluja, hipp hipp hurra, YES YES YES, W00t W00t. Etc mm, osv. Årsbonusen har landat! Dock inte utbetald än, för min kära arbetsgivare anser att om den 25e är på en söndag så kommer lönen på måndag. Men i mitt fall är det bara bra, med tanke på min globetrotterpremiär som jag ska göra nu i maj. 

Kommer att känna mig som Vivian nästa vecka. Nästan iaf.

Det här inlägget postades i Sara gnäller, Sara reser, Sara shoppar och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

