Flubber.

I dag gick jag och A återigen i samlad trupp på Cirkelfys med SnyggMagnus. Som sig bör. Han måste säkert ha trott att jag gått upp i rök eller nåt, för det såg iaf ut som att han kände igen mig. Nåväl – min prestation kan man ju diskutera vidare om. Katastrofal kondis och värdelös styrka. Pinsamt. Sista gången jag har en månads uppehåll i träningen så här. Nu är det diet och hårdträning som gäller. Man måste ju se ut som en människa på Ns bröllop på midsommar. Gudjävlaförbannat.

Det här inlägget postades i Sara tränar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

