Bla bla bla.

Helgen blev regnig å söin. I fredags somnade inte jag först, utan P. En riktig högoddsare mao. Jag kunde inte somna alls, även det en högoddsare. På lördag panikstädades det och K-Luu kom förbi. Fick prata av oss och bli eftermiddagsfulla på billigt vin och knapra på en greksallad som vi slängde ihop. Kicki fick även med sig hem en IKEAsäck med kläder som jag ville att hon skulle ha. Fyllan ledde sedemera till att undertecknad däckade vid 8-9snåret för att återuppstå i ca 15 minuter och sedan förpassa sig till sängen som den bästa alisen.

På söndag bar det av till Söder där jag mötte upp med fina, bästa Anna  för ett fem timmars marathon av catching up surr över lite vin på Skånegatan hemma hos fina Ukki och sen vidare på supermysiga Malmen. Kvinnan ska ju prompt bo i Ume, så det är ju inte så ofta man hinns ses.Väl där stötte jag även ihop med herr Nyberg, som jag inte sett sedan typ 2006, då vi båda bodde i Pite. Kul, kul! Han är tom gift nu, det lilla gossebarnet. (Jajaja, men han var en gosse när vi började i Pite).

Innehållrik och mycket fin helg med mycket skratt, fina vänner och billigt vin, men det här var verkligen ett astrist inlägg. Det är måndag, men så stäm mig. Plattan i mattan mot midsommarledigt om exakt 10 dagar. Nu kör vi.

PS. SÅ jävla rätt att Rich Franklin spöade Liddell på UFC 115 i helgen – med bruten underarm. Go’natt Iceman.

Det här inlägget postades i Sara och vardagen och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bla bla bla.

  1. Måste anges skriver:

    8-9snåret är mer exakt okontaktbar kl 20.00.

    //Vittnet.

Kommentera

