Day 10 – What you wore today

Vilket j-a hån dagens rubrik känns som! Igår rände jag runt så snabbt jag kunde bland stadens affärer efter jobbet. Allt i hopp om att hitta något vettigt att ha på sig på fredagens julbaluns med det tveksamma temat ‘Juligt’. Men icke. Zip. Nada. Noll. Efter ett antal panikattacker kom jag hem med ett par vardagsbyxor och en tischa till P med wrestlingtryck. Jebus. Jag får ta på mig sopsäcken och dra lite glitter om midjan. Det verkar inte bättre.

Idag har jag iaf på mig detta. Ber om ursäkt för den kassa toalettfonden och den bistra uppsynen. Jag kan inte producera bättre på den fronten idag. Och det är inte riktigt min grej det här med dagens outfit, heller.

Det här inlägget postades i 30 days och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

