Klart å betart.

Ska aldrig mer åka någon annanstans än till Farsta Centrum för att köpa kläder. In och ut på 30 minuter och julfestkitet var fixat. Imponerande, även för att vara mig. Hann t.o.m köpa nagellack. Så nu har jag mörkgrå naglar. Har inte riktigt vant mig. Har alltid svårt för att ha färg på naglarna. Känner mig så häxig. Lite tantig.

Min första knäcksmet för året lite för varm, lite för snabbt med resultatet liiiite för hård knäck. Blir till att koka en ny laddning i helgen. Det måste va perfekt. Mina underbara hyacinter har även börjat slå ut. Det luktar uuuuuunderbart.

Det här inlägget postades i Sara och vardagen och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

