Försök nummer 1.

Yr. Trött. Snurrig i huvudet. Svårt att koncentrera mig. Irriterad. Stissig.
Har bara tagit två prillor på 17 timmar. Bestämde mig igår för att på rikt att sluta för första gången. Pang bom.

Impulsiv? Jag?

Hejdå min vän.

 

Det här inlägget postades i Sara och vardagen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Försök nummer 1.

  1. Dreamsicle skriver:

    Jag bestämde mig också helt plötsligt och impulsivt. Var tvungen för tiden när det kändes rätt att sluta kom liksom aldrig..Har inte rökt på 43 dagar idag 🙂
    (Fast jag fuskar ju med snus)

    Hoppas det går bra! Jag tror på dig! 🙂

Kommentera

