Hurra för mig!

Den 29e januari ska jag iväg och dejta Nike. De anordnar ett tränings- och pepp event tillsammans med Vecko Revyn som de lottade ut platser till. Och jag har vunnit en av de åtråvärda biljetterna! Plus att man får en goodiebag från Nike. Jag älskar goodiebags. Och jag älskar ju Nike.

Behövdes verkligen just idag när jag slåss mot mig själv och snusandet som värst. Helt plötsligt kändes livet lite lättare!

Det här inlägget postades i Sara och vardagen, Sara tränar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hurra för mig!

  1. Kicki skriver:

    Du fick väl ta med en vän? HINTHINT KICKI! (förfaen)

Kommentera

