Pärs.

Jösses. Trodde inte att det skulle vara så enkelt att rent viljemässigt att sluta snusa. Det övriga hade jag hellre varit utan.

Kroppen i totalt combatläge. Första dagen var fruktansvärd. Yr, disorienterad, ofokuserad och stirrig. Andra dagen lite bättre. Idag var det ytterligare lite bättre.

Sover dock som en kratta och vaknar en gång i timmen. Mentalt pendlar jag mellan lycka och känsla av styrka, blixtrande ilska och nedstämdhet. Som PMS x 200.

Jävligt jobbigt. Men, det är bara att bita ihop. Vägrar vara slav under nikotin mer. Det känns inte värt det längre helt enkelt.

Det här inlägget postades i Sara utmanas och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Pärs.

  1. anniqah skriver:

    Duktiga du! Även jag har lagt av med snuset sen nyår, fast jag snusade bara på jobbet och på fester, så lite lättare har det varit för mig. Men nu ska jag lägga av med kaffet hade jag tänkt… det blir en utmaning! Ha det gott!

  2. joanna skriver:

    det är väldigt intressant att läsa. fortsätt skriva om observationerna.
    själv ska jag skippa godiset från o med imorgon. så vi får se hur min kropp o sinnesstämning kmr bli, haha

Kommentera

