Gult är inte fult, AIK eller påsk.

Nu blir det inredningsblogg. För våren är här och har flyttat in i form av gula saker i det svartvita. Passande nog till påsken, men känslan är inte påsk. Inte heller Gnaget-derby. Och eftersom att jag är CEO i det här hemmet så bestämmer jag.

Nya finafina gulkudden från Oddbird. Proffsigt REA-fyndad för 75 kr.

Plåtkruka. Lagerhouse.

Ljuskoppar. Lagerhouse.

Det här inlägget postades i Sara och vardagen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Gult är inte fult, AIK eller påsk.

  1. Sis skriver:

    Ååå nu ångrar ju mig lite igen att jag inte köpte gula… Jag kom hem med tre gröna (surprise!?) efter förra helgen i lule… 😉

Kommentera

