You had me at hello.

Vägen tog slut inatt, Hjärtat. Från och med nu är vi bara två som går längs väglöst land, din husse och jag. Det är så tomt och konstigt här hemma utan dig att jag bara går runt i cirklar och inte kommer mig för någonting alls. Inte ens en promenad känns bra när du inte följer med längre. Sorgen är så bedövande att det inte blir fler ord än så just nu.

Älskade, fina Java. Tack för att jag fick vara din matte. Hälsa Gonzo så länge.

Det här inlägget postades i Sara och vardagen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till You had me at hello.

  1. bea. skriver:

    hittade hit via annaritar. jag är hemskt ledsen för din skull. min hund fick somna för fem veckor sedan. och det sjuka är att det liksom inte blir bättre, man slutar att gråta konstant och värken i kroppen lägger sig. men inuti är det fortfarande lika tomt. och promenader är fortfarande helt uteslutet..

  2. Linda skriver:

    Så ledsen för er skull…

Kommentera

